Witam,
przeczytałem wątek, poszedłem i zmierzyłem, wynik 37 cm. Już sie boję czytać forum co jeszcze znajdę :cry: . Sprężyna z oznaczeniem 1 x biały, 1 x żółty, kombi, bez gazu, z kratą (waży około 10 kg). Gwarancja upłynęła 5 miesięcy temu. Nie bardzo chce mi się walczyć z ASO ( właśnie naprawiałem rozrząd po gwarancji, kto ma 1,4 tsi to wie ).
Na wyjazdy rodzinne zdarza mi się załadować po dach.
Nie widzę sensu wymiany na następne - jak czytam nawet białe, 3 x pomarańcz nie pomagają.
Mam następujące pomysły:
1. założyć polskie D&D 15 00 620 (wyjdą jakieś 160 pln za dwie więc można spróbować),
2. założyć te z pakietu na bezdroża, jak się usiądą będzie owe magiczne 39 cm ( ewentualnie pojeżdżę miesiąc z workiem cementu w bagażniku :wink: ),
3. jednak powalczyć z ASO o to co poniżej ( bo na alle drogo jakieś 500 pln ):
P.s.
Ciekawe, że na alle tyle używanych sprężyn - prawie nowych :szeroki_usmiech
przeczytałem wątek, poszedłem i zmierzyłem, wynik 37 cm. Już sie boję czytać forum co jeszcze znajdę :cry: . Sprężyna z oznaczeniem 1 x biały, 1 x żółty, kombi, bez gazu, z kratą (waży około 10 kg). Gwarancja upłynęła 5 miesięcy temu. Nie bardzo chce mi się walczyć z ASO ( właśnie naprawiałem rozrząd po gwarancji, kto ma 1,4 tsi to wie ).
Na wyjazdy rodzinne zdarza mi się załadować po dach.
Nie widzę sensu wymiany na następne - jak czytam nawet białe, 3 x pomarańcz nie pomagają.
Mam następujące pomysły:
1. założyć polskie D&D 15 00 620 (wyjdą jakieś 160 pln za dwie więc można spróbować),
2. założyć te z pakietu na bezdroża, jak się usiądą będzie owe magiczne 39 cm ( ewentualnie pojeżdżę miesiąc z workiem cementu w bagażniku :wink: ),
3. jednak powalczyć z ASO o to co poniżej ( bo na alle drogo jakieś 500 pln ):
P.s.
Ciekawe, że na alle tyle używanych sprężyn - prawie nowych :szeroki_usmiech
Komentarz